دانلود کلیپ های خنده دار و جالب
همه چیز
متن ها ، داستان كوتاه و اشعار ، عشق ، اجتماعی ، سیاسی ، کل کل و...

کلیپ شماره 1 :

اسم کلیپ : APARTMENT

فرمت کلیپ : swf به صورت زیپ

حجم کلیپ : ۱۰۶۲ k

http://kod-music.persiangig.com/video/m-love/APARTMENT.zip

------------------------------------------------------------------------------------------------------

کلیپ شماره 2 :

اسم کلیپ : BABR

فرمت کلیپ : wmv

حجم کلیپ : ۶۵۸۲ k

http://kod-music.persiangig.com/video/m-love/BABR.zip

------------------------------------------------------------------------------------------------------

کلیپ شماره 3 :

اسم کلیپ : CAT

فرمت کلیپ : mpeg

حجم کلیپ : ۱۳۸۶ k

http://kod-music.persiangig.com/video/m-love/Cat%201.zip

------------------------------------------------------------------------------------------------------

کلیپ شماره 4 :

اسم کلیپ : Door Handle

فرمت کلیپ : mpeg

حجم کلیپ : ۲۸۴۴ k

http://kod-music.persiangig.com/video/m-love/Door%20Handle%20%5Bfrom%20www.metacafe.com%5D.zip

------------------------------------------------------------------------------------------------------

کلیپ شماره 5 :

اسم کلیپ : FEMMIN_e_MASCH

فرمت کلیپ : swf

حجم کلیپ : ۱۸۸۶ k

http://kod-music.persiangig.com/video/m-love/FEMMIN_e_MASCH.zip

------------------------------------------------------------------------------------------------------

کلیپ شماره 6 :

اسم کلیپ : LIFE

فرمت کلیپ : swf

حجم کلیپ : ۶۱۴ k

http://kod-music.persiangig.com/video/m-love/LIFE%5B1%5D.zip

------------------------------------------------------------------------------------------------------

کلیپ شماره 7 :

اسم کلیپ : stickfigurefight

فرمت کلیپ : avi

حجم کلیپ : ۱۲۲۵ k

http://kod-music.persiangig.com/video/m-love/stickfigurefight.zip

------------------------------------------------------------------------------------------------------

کلیپ شماره 8 :

اسم کلیپ : VISE VERSA

فرمت کلیپ : swf

حجم کلیپ : ۱۸۶۳ k

http://kod-music.persiangig.com/video/m-love/VISE%20VERSA.zip

------------------------------------------------------------------------------------------------------

کلیپ شماره 9 :

اسم کلیپ : yesno

فرمت کلیپ : exe

حجم کلیپ : ۱۰۸۷ k

http://kod-music.persiangig.com/video/m-love/yesno.zip

 


نظرات شما عزیزان:

بنده خدا
ساعت1:20---16 ارديبهشت 1390
سلام مرسي خبرم كردي!
آپت جالب بود!
بازم بهم سربزن!
ممنون


sahar
ساعت0:12---16 ارديبهشت 1390
سلام
خوبی
من تا اخر خرداد نیستم
ببخشید


sahar
ساعت0:12---16 ارديبهشت 1390
سلام
خوبی
من تا اخر خرداد نیستم
ببخشید


melena
ساعت23:45---15 ارديبهشت 1390
shalammmmmm
behet emtiyaz dadammm
toam emtiyaz bedeee


ستاره
ساعت22:32---15 ارديبهشت 1390
سلام
خوبی؟
من عمرا شمارو فراموش کنم
درگیر امتحانات هستم
کم میام نت


kaity
ساعت14:16---15 ارديبهشت 1390


kaity
ساعت14:14---15 ارديبهشت 1390
مرسی خبرم کردی مثل همیشه عالی

آ+ر
ساعت10:07---15 ارديبهشت 1390
داستانرو نديدي؟
4 خط بيشتر نيست
ولي واسه من جالب بود


melena
ساعت23:30---14 ارديبهشت 1390
salam
emtiyaz dadamm


سعید
ساعت21:59---14 ارديبهشت 1390




سعید
ساعت21:59---14 ارديبهشت 1390
سلام دوست گلم ...
عالی بود..
مخصوصا شماره های 8 و 9..
دمت گرم


عاطفه
ساعت15:31---14 ارديبهشت 1390
سلام چطوری نه بابا این حرفا چیه اختیار داری نه جدی سلیقه ات حرف نداره

عاطفه
ساعت15:31---14 ارديبهشت 1390
سلام چطوری نه بابا این حرفا چیه اختیار داری نه جدی سلیقه ات حرف نداره

عاطفه
ساعت15:31---14 ارديبهشت 1390
سلام چطوری نه بابا این حرفا چیه اختیار داری نه جدی سلیقه ات حرف نداره

مریم
ساعت13:44---14 ارديبهشت 1390
رو جفت چشمام
هر روز میام و بهت امتیاز میدم...


ابيات نافرجام
ساعت13:19---14 ارديبهشت 1390
سلام. خوبي ؟ راستي بهت راي دادما

............
ساعت11:56---14 ارديبهشت 1390


............
ساعت11:56---14 ارديبهشت 1390


............
ساعت11:56---14 ارديبهشت 1390


............
ساعت11:56---14 ارديبهشت 1390


............
ساعت11:56---14 ارديبهشت 1390


............
ساعت11:56---14 ارديبهشت 1390


............
ساعت11:56---14 ارديبهشت 1390


............
ساعت11:56---14 ارديبهشت 1390


nasim
ساعت11:48---14 ارديبهشت 1390
bebina mage man chi goftam hala injoori behet bar khrde faqat goftam halo hosalehamchin karay ro nadaram inam az kal andakhtan bayad janbeii bashe be har hal man anzore khasi nadashtam dada

nasim
ساعت11:38---14 ارديبهشت 1390
hala joosh nayar didi mnam kal andakhtam t9 ham pesari dg

..................
ساعت11:34---14 ارديبهشت 1390


مریم
ساعت9:05---14 ارديبهشت 1390
کلیپ شماره 9 رو دیدم
واقعا آدم نمیدونه کدوم کار درسته و باید کدوم رو انجام داد...
خیلی خنده دار و جالب بود
رفتم تا بقیه اش رو دانلود کنم


مریم
ساعت9:01---14 ارديبهشت 1390
سلام.........اومدم
دارم می دانلودم دوست جونم
چقدر زیادن، خوش به حالت، حتما وقت پای نت نشستن زیاد داری!!!


آرزو
ساعت1:25---14 ارديبهشت 1390
hi

آ+ر
ساعت1:24---14 ارديبهشت 1390
یه داستان کوچولو نوشتم
بدو برو بخونش


عاطفه
ساعت23:08---13 ارديبهشت 1390
سلام ممنون خبرم کردی قالبت عالیه به به به این سلیقه بابا ایول

melena
ساعت22:28---13 ارديبهشت 1390
shalammmm
emtiyaz dadammm
to ke nemishe to webet rast klick zadddddd
bikhiiiiiiiiiii


فرشته
ساعت20:57---13 ارديبهشت 1390
سلام
مرسی داداشی


mahsa
ساعت20:43---13 ارديبهشت 1390
salammmmm nafasam mamnun ke khabaram kardi

چشم منتظر
ساعت18:00---13 ارديبهشت 1390
سلام عزيزدلم يکي ازاين کليپ هارودانلودکردم خيلي زيبابودممنونم خبرم کردي

nazanin
ساعت17:59---13 ارديبهشت 1390
اگر اشک ها نمی بود داغ … ها

سرزمین وداع را می سوزاند

کسی را که خیلی دوست داری همیشه زود از دستش میدهی

پیش از آن که خوب نگاهش کنی مثل پرنده ای زیبا بال می گیرد

هنوز بعضی از حرف هایت را به او نگفته بودی

هنوز همه لبخندهای خود را به او نشان نداده بودی

همیشه این گونه بوده است کسی را که از دیدنش سیر نشده ای

زود از دنیای تو می رود .

امشب تمام گذشته ام را ورق زدم :

پر از لحظه های سیاه ، لحظه های داغ و پرالتهاب بی قراری ، دلتنگی

افسرده ، خاموشی ، سکوت ، اشک ، سوختن …. چیزی نیافتم .

دلم به درد می آید وقتی سرنوشت را به نظاره می نشینم

کاش می شد سرنوشت را با آن روزهای شیرین عجین کرد

نفرین به بودن وقتی با درد همراه است .

من از قصه زندگی ام نمی ترسم من از بی تو بودن و به یاد تو زیستن

و تنها از خاطرات گذشته تعذیه کردن می ترسم .

زندگی ام در اوج جوانی بین شب و روزهایی است که باید بهترین

سال های زندگی ام باشد ، چنان به هم گره خورده است

که منجر به نابودی همه جانبه ام می شود .

ای کاش می تونستم از دستت فرار کنم

به چه زبانی بهت بگم ازت بدم میاد تو رو خدا دیگه دنبالم نیا

دلم هوس لحظه معراج روح را کرده است

دست تو ، سایه تو همیشه بر سر آدم ها قدرت نمایی می کند

تا آدم ها خلق میشن تو موجود نفرت انگیز هم به دنیا میای

دلم می خواهد تمام بغض هایم را جمع کنم

و با تمام وجود و تمام اشک هایم بگویم

ازت متنفــــــــــرم سرنوشت شوم من



فرشته
ساعت17:39---13 ارديبهشت 1390
داداشی عصابم خوردشد،مردم بس که کلیک کردم ونیومد
هرکاری میکنم دانلود نمیشه


فرشته
ساعت17:29---13 ارديبهشت 1390
سلام داداشی گلم خوبی؟
الان دانلودش میکنم ودوباره میام


afsaneh
ساعت17:28---13 ارديبهشت 1390
سلام
خوبی؟
خوب بود
ممنون از اینکه خبرم کردی


nazanin
ساعت16:50---13 ارديبهشت 1390
خوبِ من میخوامت، آرزومه بیام تو خوابت
عزیزم، بخندی، بشم محو صورت ماهت

دوست دارم بمیرم اما اون اشک هات رو نبینم

بردی تو دیگه قلب من میخوام اون دست هات رو بگیرم
عشق من باش جون من باش نگذار یه روز این دل رو تنهاش

ای دیوونه دوستت دارم نمیتونم از تو چشم بردارم
عشق من با تو شادم آخه نمیری تو از یادم

روزی که تو رو دیدم دلم رو به دل تو دادم
حالا من میدونم بی تو یک لحظه نمیتونم

تا دنیا باشه پا بر جا به پای عشقت میمونم
عشق من باش جون من باش نگذار یه روز این دل رو تنهاش

آی دیوونه دوستت دارم نمیتونم از تو چشم بردارم
ىرای داشتن تو حتی واسه یه لحظه

جونم رو زندگیم رو بدم باز هم می ارزه
عشق من باش جون من باش نگذار یه روز این دل رو تنهاش

ای دیوونه دوستت دارم نمیتونم از تو چشم بردارم...



nazanin
ساعت16:48---13 ارديبهشت 1390
ممنون دوست خوب تشکر

sogand
ساعت16:33---13 ارديبهشت 1390
salam golam man oomadammmmmm
chetor metori???
upet khooob biddd
bazam biaaaaa


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 13 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط محسن(مدیر وبلاگ)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 159
بازدید کل : 67726
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 519
تعداد آنلاین : 1


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه